reklama

Vyrábajme kauzy, zamaskujme problémy

Jedna babička nedávno povedala: Ja neviem, prečo tú gorilu už konečne nechytia a nezavrú ju do zoo. Chúďa zmrzne a bude smrad.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedna babička nedávno povedala: Ja neviem, prečo tú gorilu už konečne nechytia a nezavrú ju do zoo. Chúďa zmrzne a bude smrad.

A smrad je. A poriadny. V tejto krajine som sa narodila a chcela by som tu žiť. Musím si zapchať nos.

Končí predvolebná kampaň, vďaka ktorej by som sa mala vedieť rozhodnúť, koho idem voliť. Prvé tri slová, čo ma napadnú sú: gorila, sasanka a euroval. Trápi Vás občanov Slovenska gorila, sasanka alebo euroval? Média a politici nám úspešne v posledných dňoch vysvetlili, že by nás to trápiť malo. Mňa to netrápi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Netrápi náhodou každého z nás to, že príde k lekárovi a čaká mesiace, kým sa dostane na vyšetrenie? Príde do lekárne - ja som v januári nechala v lekárni 100 eur. Netrápi nás náhodou to, že naši rodičia, starí rodičia, čo celý život pracovali, nemajú dôchodky ani 300 eur? A teraz ruku na srdce koľkí z nás za takéto peniaze pracujú? Nepáči sa ti, vymeníme ťa alebo choď sa sťažovať. A zrazu sa ocitneme na súde v kope spisov, možno sa dočkáme aj výsledku, možno aj pozitívneho ale určite aspoň sto ráz oľutujeme, že sme vôbec do toho šli. Koľkí z nás cítia to, že právo nás nechráni ale poškodzuje? Kde je múdry kráľ Šalamún alebo aspoň zdravý sedliacky rozum? České vysoké školy prijímajú najšikovnejších slovenských študentov. Koľko percent našej inteligencie sa vráti domov? Slovenské vysoké školy produkujú klientov úradu práce, ktorí sú presvedčení aké majú vzdelanie, len sú nezamestnateľní. Pôrodnosť klesá, rodí sa málo detí, obyvateľstvo stárne. Jasne, ideme rodiť, veď to sa za tie sociálne dávky oplatí. Aha, len ja nie som marginalizovaná skupina a s hypotékou na krku si to asi dovoliť nemôžem. Tak nič. Ideme podnikať. Prečo nie? Prečo mi nechcete zaplatiť faktúru, veď ja som robotu urobil a tovar dodal? Ja Vás naozaj nemôžem zamestnať a tak by som Vás potreboval, ale keď Vám dám mesačne v čistom 600 eur, potrebujem na vašu výplatu 1100 eur ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sasanka a gorila je neslušnosť našich politikov, euroval je neslušnosť Grékov a pár ďalších krajín, ale „magoriť" v predvolebnej kampani ľudí „špinou" a nie nádejou a spôsobmi ako sa dajú veci riešiť, už nie je len americké, ale slovenské. A to ma trápi. Trápi ma, že sa vyrábajú a medializujú kauzy o nemorálnosti a neriešia sa skutočné problémy. Je tu problém so súdnictvom, školstvom, zdravotníctvom, sociálnou sférou, malými podnikateľmi ...

Ja tu chcem žiť, ale naozaj prestávam vedieť ako.

Lucia Kavecká

Lucia Kavecká

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Originál made in Slovakia, ktorý sa snaží pochopiť tento svet, svoje okolie ale hlavne samu seba Zoznam autorových rubrík:  A predsa sa točíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu